FANDOM

Sylwester pod Dobrą Gwiazdą to impreza zorganizowana przez TVP2 z okazji sylwestra 2006. Zabawa będzie odbywała się na wrocławskim rynku i według zapowiedzi organizatorów ma być największą imprezą sylwestrową w Polsce, na jej potrzeby pirotechnicy przygotowali 500 ładunków, które o północy rozbłysną nad Wrocławiem. Podczas imprezy wystąpią: Beata Kozidrak i Bajm, Piasek, Kasia Cerekwicka, Ania Dąbrowska, Norbi, Urszula, Tatiana Okupnik, Kashmir, Danzel, Kate Ryan, Velvet. Nad bezpieczeństwem bawiących się ma czuwać 150 strażników miejskich i 300 policjantów oraz wynajęta firma ochroniarska. Specjalnie na potrzeby imprezy wynajęto cztery karetki pogotowia, które będą rozstawione na placu Solnym (2 karetki), przy ul. Kuźniczej oraz Świdnickiej, a w Sukiennicach zorganizowano szpital polowy. Na potrzeby gości na placu Solnym ustawiono 100 toalet. Budżet miejski pokrywa część wydatków na imprezę sięgającą od 500 do 800 tys. zł, za resztę zapłaci Telewizja Polska. Impreza transmitowana będzie przez program 2. Telewizji Polskiej.

Źródła Edytuj